tisdag 10 december 2013

Nobelfäst

Idag blir det fest. Titta på Nobelfesten medan du stickar (om du inte har hunnit med) och fäster trådar. De trådar som kan fästas är följande: de lösa trådarna på biten med den lettiska flätan, låt maskorna och tråden vara kvar, och på delarna från 2 och 4 dec om det inte redan är klart.


Inför morgondagen kan det vara bra att ha klart de randiga delarna från 5 och 6 dec.

Jag har sett vad flera av er som är med och stickar har åstadkommit på Facebook, på Ravelry och på bloggar. Jättekul att se. Hoppas ni har lika kul som jag.

7 kommentarer:

  1. Anonym05:50

    Skal jeg felle av maskene på biten m lettiska fletta eller tenker du bare de løse trådene? Lene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara de lösa trådarna.

      Radera
  2. Väldigt roligt och SPÄNNANDE!

    SvaraRadera
  3. Jättekul o lärorikt!

    SvaraRadera
  4. Anonym15:36

    Jag tror att vi har ännu roligare! Vi får ju massor av nya roliga och intressanta saker att lära oss!

    SvaraRadera
  5. Ja det här var jätteroligt :) Jag började tre dagar för sent, men nu är jag äntligen ikapp :) Spännande att se vad det blir för jag har verkligen ingen aning alls :P

    SvaraRadera